Звіт про волонтерку (буде доповнюватися)


 

Мене звати Володя Лут. Якщо ви читаєте цей пост, то, скоріш за все, бачили якийсь мій збір у твітері, телеграмі чи інстаграмі. В цьому пості я звітую про всі свої збори на потреби ЗСУ.

Дякую за те, що допомагаєте Збройним Силам 💙💛

Звіт за минулі збори:

1. GPS-навігатори для пластового куреня Чота Крилатих на потреби армійської авіації
2. ТЗК і тепловізор для армійської авіації 12 ОБрАА
3.
КУНГ для армійської авіаціії 12 ОБрАА
4.
Колеса на КАМАЗ для армійської авіації 12 ОБрАА
5.
Твердопаливний котел у адміністративне приміщення вертольотної ескадрильї 12 ОБрАА
6. Вантажівка для армійської авіації 12 ОБрАА
7. Збір на ремонт двох ГАЗ66 125 бригади

8. Збір на дрони для військових пластунів
9. Mitsubishi L200 для підрозділу "Грузинські  Партизани" 57 ОМБр
10. Ремонт причіпу вантажівки 125 бригади
11. На ноутбук, маленький генератор і зарядну станцію для 67 ОМБр
12. На Mavic 3T для пластуна з 72 бригади ОМБр імені Чорних Запорожців
13. На деталі для FPV фонду Noble Wings
14. Непублічні збори

GPS-навігатори для пластового куреня Чота Крилатих на потреби армійської авіації


 
 

 

Навігатори у Польщі бронювала у магазині моя подруга, забирав їх Остапу з ЧоК, вийшло два Garmin 66i по 2600 злотих за штуку і два Garmin 66s по 1700 злотих за штуку, разом 8600 злотих, на кінець лютого 2022 року близько 62500 гривень.

22 тисячі гривень на банці я зібрав по своїх друзях, решту 40500 гривень — мої.

ТЗК і тепловізор для армійської авіації 12 ОБрАА

Тут і трохи далі не буде банок, гроші збиралися на інтернет-картку бо через донати перших днів повномасштабного вторгнення мої картки монобанку були у глибокому мінусі кредитних лімітів і я не хотів щоб знімалися відсотки з людських грошей. Відсотки з інтернет-картки я компенсовував.

Це був мій перший публічний збір коштів і я дуже довго не міг знайти ТЗК. У мене залишалися людські гроші, тому на них я вписався у ремонт Volvo XC90 яке приганяв мій друг і Nissan Navara яку гнали волонтери з Британії.

ТЗК було придбано за 2600zl у Варшаві і провезено в Україну водієм фури. Тепловізор було теж привезено з Польщі, він коштував 7500zl.
 

Гроші було зібрано у два підходи — спершу 64629 грн, потім пауза на пошук ТЗК, потім дозібрано 14000 грн




Пост про ремонт Навари у інстаграмі

Знайшов ТЗК


Дозбір грошей на ТЗК


В цілому вдалося зібрати 78629, з них 58874 було витрачено на тепловізор і сервіс машин і 19300 на покупку ТЗК, тобто 78174 — також контакт з Варшави перекинув назад частину коштів, загалом людських грошей залишилося трохи менше двох тисяч гривень — вони пішли на наступний збір.





 

На тепловізор і ТЗК є акти прийому-передачі від ВЧ.

КУНГ для армійської авіації 12 ОБрАА

У цьому зборі теж був епізод, коли я потратив кошти на іншу добру справу. Батько подруги мав КРАЗ — передав його Збройним Силам, перед передачею попросив купити акумулятори.
 
КУНГ не горів, а частина грошей на нього були зібрані. Тому я купив акумулятори.

Гроші теж збираємо у дві частини

 

Маємо 11400 гривень і пам'ятаємо що з попереднього збору у мене залишилося дві тисячі людських грошей — разом 13400

Купуємо два акумулятори по 6200 грн



Ставим акумулятори на КРАЗ і передаєм у ЗСУ
 

Дозбируєм 40 тисяч на КУНГ


+ на наступний день як зібрали упало 7 тисяч від колеги з минулої роботи


Виходить, що залишилась тисяча людських + 47 зібрано, але є проблемка — людина яка мала мені продати КУНГ у Тернополі коли почула що це для військових відмовилася продавати.

Тоді я знайшов інший, гірший але дешевший КУНГ у Львівській області. По грошах вийшло отак, все що лишилося (24300) передав готівкою Роману Гусару на його шведські машини.


КУНГ теж було обліковано і на нього є документи у ВЧ

Колеса на КАМАЗ для армійської авіації 12 ОБрАА

Тут все простіше — треба було купити 10 коліс, люди кидали гроші за одне колесо одним платежем, а я їм дякував особисто і писав скільки ще треба коліс купити

Зібрали 96299, колеса вийшли з доставкою і комісіями 94242 гривні, після усього лишилось 2207 гривень, їх було передано на збір подруги.






 

Я забираю колеса на пошті у Новому Калинові і одразу гружу на Камаз


 

Потім ми з друзями на трьох скинулись і купили цій же бригаді ПАБ-2


Твердопаливний котел у адміністративне приміщення вертольотної ескадрильї 12 ОБрАА

Зібрали 32890 + 5600 = 38490, котел коштував 39500, решту закинув я


Вантажівка для армійської авіації 12 ОБрАА

У цьому великому зборі ми зробили значки з гелікоптером Мі-8, які давали тим хто донатив великі суми. Значки робили за свої гроші.
 
150 тисяч гривень на цей збір надала Львівська ІТ компанія ORIL на якій працює мій друг Олег Слюсаренко. Дякую🖤

Разом з цими 150 тисячами вийшло 503302грн + Роману Гусару анонімний донатер одним платежем кинув 17 тисяч гривень на колеса для крафтера


Ми їх зняли у банку і купили 11 тисяч доларів - вийшло 439670 грн

 Загалом витрати по цій машині такі


Загалом, витрат 534094 грн. 

Тут теж звісно сталася ціла історія — влітку військовослужбовці 12 ОБрАА попросили дістати машину для їх друзів із 45 бригади. Роман Гусар передав їм Ford Ranger від шведів.

Зимою вони попросили зимову резину на цей Ford. Вона не підходила по розміру на ті колеса що Роман їм дав і ми почали розбиратися.

Виявилось що колеса потрібні їм насправді на іншу машину, на кончену L200 Warrior яку їм передали добрі люди (ненавиджу людей які передають військовим геморой на колесах за три гривні, сам на тому не будеш їздити — не віддавай!) і у якої також вклинив мотор (як потім виявилось через неправильний ремонт).




На ці колеса одним платежем закинув Стас із запоріжжя, а ремонт машини оплатили військові.





Утворився борг ± 14 тисяч за ремонт крафтера + мені біля дому зламали на крафтері дзеркало і відшкодували лише 2000

Дзеркало + встановлення коштували 8170

Ми на це скинулись з друзями


 

Збір на ремонт двох ГАЗ66 125 бригади

 Ціль 53600, зібрали 53407

Зремонтували дві машнки і я дуже втішениий з цього





 



Решту коштів було витрачено на Л200 для 57 бригади



Збір на дрони для військових пластунів

Збір
Ці гроші збиралися на банку НСОУ Пласт, але їх збирав я тому маю прозвітувати. Майже одразу після запуску збору його побачив мій товариш Ростислав Чорнобай і вирішив подарувати свій Mavic 3 і Go Pro на цей збір. Через це я той збір майже одразу перестав поширювати, але між тим вдалося зібрати 9 тисяч людських грошей.
 
Ось переданий Ростиком стаф

Ось ми з координатором від Пласту вирішуємо що робити з зібраними 9к





 А ось ваші 9к доклали до іншої банки і уже витратили на покупку цього дрона



Mitsubishi L200 для підрозділу "Грузинські  Партизани" 57 ОМБр

Для друзів з 57 бригади збирав на добру машину

Ось збір
 
Зібрали 400541 гривню на машину і дозібрали 80998 на сервіс і доставку.

Лишаюсь винен громаді 559 гривень, ці гроші передав на інші збори

Ось фото з банки і з передачі машини Жені з ГП 57 ОМБр
 


Ремонт причіпу вантажівки 125 бригади

Після 2-х ГАЗ-66 до мене звернулися з 125 бригади з питанням реанімації вантажівки —виявилось що ремонтувати треба лише причіп

Ось збір
 
Ось вантажівка і скріншоти про збір, 72510 зібрали ви, 15622 закинув я




 


На ноутбук, маленький генератор і зарядну станцію для 67 ОМБр

Це теж збір від файндрезерів НСОУ Пласт — для пластунів що воюють на Лиманському напрямку у складі 67 ОМБр у проклятих лісах.

Ось збір

Збирали 75000 на банку Ангеліни, яка є координаторкою військового фандрейзеру у Пласті



Купили в листопаді 2023:
- Ноутбук Acer Nitro 5
- Безшумний інверторний генератор EF Power YH2200i 1.8-2кВт
- Зарядна станція Bluetti PowerOak EB55 537Wh 700W 150000mAh (EB55)


оплатили генератор

оплатили ноутбук


Потратили 66569.5 грн
Зібрали 75000

Решту перекинули на банку для збору на Mavic 3T для 72 бригади


Фотозвіт




На Mavic 3T для пластуна з 72 бригади ОМБр імені Чорних Запорожців

Фандрейзерка пласту Ангеліна запропонувала зібрати кошти на тепловізійний дрон Mavic 3T для пластуна, капітана Романа Ониищенко з штурмового загону 72 ОМБр що воює на Вугледарському напрямку.

Збір

Зібрали 196 тисяч 722 гривні


У твіттері мені написав знайомий Олексій. Він прошиває дрони для великих фондів і знав де купити 3Т за готівку дешевше - вийшло 196 755 грн




 

Олексій дрон купив, прошив і відправив у Селідове.


На деталі для FPV фонду Noble Wings

Це мій збір в підтримку нашого фонду Noble Wings що збирає та передає FPV дрони для ГУР МО
 

Зібрали 61050 гривень.

З них за 37638 гривень придбали 20 відеопередавачів:
 

За 23248 гривень придбали 15 рам, 5 стеків, 15 антен:


Решту 163 грн було перекинуто на загальну банку фонду

Непублічні збори

Ще були непублічні збори серед друзів — це коли не можна розголошувати на що або важко пояснити людям. В таких випадках я прошу своїх друзів скинутись грошима. Андрій Солодкий, Назарій Перепічка, Сергій Чепкий, Олег Слюсаренко, Микола Сірко, Олександр Савчук, Тарас Антощук, Марко Костів, Станіслав Зінов'єв, Роман Гусар, Ярема Сірський, Денис Козак, Дмитро Бутринський, Юра Михальчук телеграм-чат "Босяки" — дякую легенди! Якщо кого забув то вибачте (але вам теж дякую, дуже люблю і ціную).

- 40500 гривень на борг по СТО Романа Гусара
- 25500 гривень на ремонт МАЗа для 12 ОБрАА
- 82820 гривень на протишахедні прожектори Промавтоматика і триноги для них

- 58921 гривня на ремонт паливної крафтера який ми раніше купили для 12 ОБрАА

За них вже прозвітовано в особисті друзям.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Не злий Майдан

З моря нашої крові випливуть наші діти.